VERSLAS

Verslo sparnai: Kaip matuoti verslo augimą Facebook tinkle?

Lietuvoje stebimas ypač didelis smulkaus verslo įsitraukimas į Facebook platformą. Pradedantieji verslininkai didžiules pastangas sutelkia į fanų ir sekėjų auginimą. Neretai ir verslo sėkmė matuojama turimų fanų skaičiumi. Nors tai daryti klaidinga, visgi sekti savo verslo augimą šiame socialiniame tinkle tikrai reikia. Kaip tą daryti? Verslo augimo rodikliai Facebook tinkle Verslo augimui svarbūs duomenys:.

liepos 4, 2018/ Gitana Ginkevičė

prekybos centrai iš vidaus: Skelbdami nuolaidų maratonus prekybos centrai save žlugdo

Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/m360/naujausi-straipsniai/laurynas-mituzas-skelbdami-nuolaidu-maratonus-prekybos-centrai-save-zlugdo.d?id=78429587 Prekybos centrai Lietuvoje – moraliai ir fiziškai sparčiai sensta. Naujų, be savo iniciatyvos, panašu, taip pat greit neturėsime, nes didieji investuotojai vos įkėlę koją nusprendžia, kad to daryti neverta – prognozuoja prekybos tinklų konsultantas Laurynas Mituzas, su.

liepos 1, 2018/ Laurynas Mituzas

Rašto Pelėdos: Instagram verslo anketa ir jos privalumai. Pirmieji žingsniai

Kai 2012 metais Instagram buvo nupirktas Facebook už milijardą, neliko abejonių – Instagram, kaip turinio dalijimosi platforma, įsitvirtino ilgam. Dabar […]

birželio 21, 2018/ Jurgita Raudonyte

Verslo mitai: Ar tikrai TELIA klientų asmeninė informacija prieinama trečiosioms šalims ?

Prieš keletą dienų sulaukiau SMSo iš siuntėjo pavadinimu “TELIA” su informacija apie tai, kiek turiu sumokėti už Telia paslaugas (namų internetą). Kadangi jau anksčiau esu gavęs keletą  reklaminių  SPAMinių žinučių (pvz apie televizorių išpardavimą) iš to pačio siuntėjo, todėl buvau Telia […]The post Ar tikrai TELIA klientų asmeninė informacija prieinama trečiosioms šalims ? appeared.

birželio 21, 2018/ Nerius Jasinavičius

Verslo mitai: Kai nenori skaityti storų knygų. Knygos “The Bottleneck Rules” apžvalga

Praėjusią savaitę teko šiek tiek pakeliauti darbo reikalais. Skrydžio metu perskaičiau visai šviežiai pasirodžiusią vieno iš TOC praktikuotojų Clark Ching knygą „The Bottleneck Rules: How to Get More Done (When Working Harder isn’t Working)“. Tai […]The post Kai nenori skaityti storų knygų. Knygos “The Bottleneck Rules” apžvalga appeared first on Verslo Mitai.

birželio 19, 2018/ Nerius Jasinavičius

Verslo sparnai: [5 žingsniai] Pasitikrinkite, ar jūsų Facebook pasiekiamumas sumažėjo

Facebook naudotojai skundžiasi, jog šis socialinis tinklas drąstiškai sumažino tiek organinį, tiek mokamą įrašų pasiekiamumą. Tai tiesa, tačiau yra ir tokių puslapių, kurie teigia, jog jų pasiekiamumas netgi padidėjo. Kaip yra pas jus? Facebook įrašų pasiekiamumo statistika Prisijunkite prie savo Facebook verslo puslapio ir sekite žemiau aprašytus bei paveikslėlyje parodytus žingsnius: Facebook verslo puslapio.

birželio 18, 2018/ Gitana Ginkevičė

Rašto Pelėdos: Kaip sužinoti, ar tavo blogas – populiarus?

Praėjusią savaitę jau rašiau, kodėl tau reikia blogo. Jeigu užsiimi savo veikla, sieki pritraukti klientų, nori juos sudominti ir išlaikyti […]

birželio 13, 2018/ Jurgita Raudonyte

Rašto Pelėdos: Blogas – kam man jis?

Blogas – arba lietuviškai tinklaraštis – yra nuostabus dalykas ir puikiausias rinkodaros įrankis, galintis verslui suteikti daug naudų. Tačiau beveik […]

birželio 11, 2018/ Jurgita Raudonyte

Verslo sparnai: 7 priežastys, kodėl jūsų Facebook reklamos pasiekiamumas yra žemas

Facebook reklama gali neduoti rezultatų arba duoti ne tokių, kokių norėtume, jei nustatant reklamos rodymo parametrus, parenkame netinkamą auditoriją, užrašome neįdomų tekstą ar įkeliame nekokybišką nuotrauką. Kitaip tariant, prastai padaryta reklama gali neatkreipti žmonių dėmesio ir jos biudžetas pasibaigs taip ir neatnešus laukiamo rezultato. Tačiau, jei jūs žinote, KAIP daryti gerą reklamą ir viską padarėte.

birželio 8, 2018/ Gitana Ginkevičė

Rašto Pelėdos: Kaip dažnai skelbti naujienas savo paskyroje?

Žiemą labai trumpai administravau puslapį, kuris turėjo 15 000+ sekėjų ir beveik nulinį pasiekiamumą bei įsitraukimą į pranešimus. Šiandien užmetus […]

birželio 1, 2018/ Jurgita Raudonyte

Verslo mitai: Jei neturi aistros tam ką darai, tai liksi vidutinybe. Knygos „Be Obsessed or Be Average“ apžvalga

Praėjusią savaitę dalinausi savo įspūdžiais apie Angela Duckworth knygą  “Grit: The Power of Passion and Perseverance” , kurioje moksliškai nagrinėjama aistra tam, ką darai ir tokio užsispyrimo įtaka sėkmei. Neretai žmones, kurie apimti aistros savo užsiėmimui, […]The post Jei neturi aistros tam ką darai, tai liksi vidutinybe. Knygos „Be Obsessed or Be Average“ apžvalga appeared first on Verslo Mitai.

gegužės 31, 2018/ Nerius Jasinavičius

SmartSEO.lt: Kaip META aprašymas padeda pakelti tinklalapio lankomumą

Jei kas ir svarbu optimizuojant tinklalapį paieškos sistemoms, tai Meta aprašymai (ang. meta descriptions). Be jų sunkiai pavyksta pajudėti į aukštesnes pozicijas paieškos rezultatuose(SERP). Todėl dėliojant SEO optimizavimo pradžiamokslį, svarbu nepamiršti išsiaiškinti kas tas meta aprašymas, su „kuo jis valgomas“ ir kokią naudą teikia tinklalapiui. Bei žinoma, svarbiausia – kaip teisingai parašyti meta.

gegužės 28, 2018/ Žavinta

Verslo mitai: Kodėl jums nereikia Citadele banko mokėjimo kortelės

Taip jau nutiko, kad aš turiu Citadelė banko mokėjimų kortelę Mastercard Business. Prisijungimui prie i-banko naudoju mobilųjį parašą. Visgi, susidūriau su viena įdomia Citadelė kortelės savybe – kai tik mėgindavau su ja atsiskaityti internetinėse parduotuvėse, […]The post Kodėl jums nereikia Citadele banko mokėjimo kortelės appeared first on Verslo Mitai.

gegužės 28, 2018/ Nerius Jasinavičius

Verslo mitai: Stebuklinga sėkmės piliulė. Knygos “Grit” apžvalga

Daugelis vadovų, tėvų, mokytojų ar konsultantų užduoda sau ir kitiems klausimą – kokios žmogaus savybės sąlygoja tai, kad vieni pasiekia neeilinių rezultatų, tuo tartu kiti ir lieka pilkomis vidutinybėmis. Knygos “Grit: The Power of Passion […]The post Stebuklinga sėkmės piliulė. Knygos “Grit” apžvalga appeared first on Verslo Mitai.

gegužės 25, 2018/ Nerius Jasinavičius

Verslo mitai: Kas užsako muziką tiekimo grandinėje?

Skambutis iš parduotuvės Joną priverčia pliaukštelėti rankomis. Prašymas atvežti daugiau įrodo, kad teisaus būta jo bičiulio, įkalbėjusio išbandyti distribucinį versliuką. Gaminti virtuvės baldus yra gerai, bet šalia gamybos stumdyti prekes yra dar geriau. Nupirkai už […]The post Kas užsako muziką tiekimo grandinėje? appeared first on Verslo Mitai.

gegužės 21, 2018/ Nerius Jasinavičius

Verslo mitai: Smulkaus verslo prakeiksmas

Pirmuosius pinigus dešimtokas Jonas uždirbo mokykloje išleidęs laikraštį. Numeris kainavo litą, ir pardavęs 200 egzempliorių galėjo du mėnesius oriai gyventi be mamos kišenpinigių. Leidybos sąnaudų nepatyrė, nes Jono teta dirbo parduotuvės pamainos viršininke, be kita […]The post Smulkaus verslo prakeiksmas appeared first on Verslo Mitai.

gegužės 18, 2018/ Nerius Jasinavičius

Verslo mitai: Ar galima sėkmingai parduoti tai, kuo pats netiki ? “Sell or Be Sold” knygos apžvalga

Kiekvieną kartą, kai mes imamės veiksmų paveikti kitą žmogų (kitus žmones), kad jie padarytų kažką, ko mums reikia, mes parduodame. Parduodame save, idėją, paslaugą, produktą ir t.t. Juk ne veltui kalbant apie pokyčius, kalbama apie […]The post Ar galima sėkmingai parduoti tai, kuo pats netiki ? “Sell or Be Sold” knygos apžvalga appeared first on Verslo Mitai.

gegužės 17, 2018/ Nerius Jasinavičius

Verslo sparnai: GDPR: ką svarbaus turime atlikti

GDPR (angl. General Data Protection Regulation) – bendrasis duomenų apsaugos reglamentas, kuris nuo 2018 m. gegužės 25 d. įsigalioja Europos Sąjungoje. Jo laikytis turi viso pasaulio verslo subjektai, valdžios institucijos ir privatūs asmenys, kurie renka Europos Sąjungos piliečių asmens duomenis. […]The post GDPR: ką svarbaus turime atlikti appeared first on Verslo sparnai.

gegužės 16, 2018/ Gitana Ginkevičė

Verslo mitai: Kaip parduoti, kai pirkimo sprendimą priima pirkimų grupė ? Knygos “The Challenger Customer” apžvalga

Praėjusią savaitę apžvelgiau Mathew Dixon, Brent Adamson knygą „The Challenger Sale“, kurią rašant buvo remtasi plačiu B2B pardavimų veiklos tyrimu. Šį kartą pristatysiu tų pačių autorių knygą  “The Challenger Customer, Selling to the hidden influencers […]The post Kaip parduoti, kai pirkimo sprendimą priima pirkimų grupė ? Knygos “The Challenger Customer” apžvalga appeared first on Verslo Mitai.

gegužės 10, 2018/ Nerius Jasinavičius

Verslo mitai: Ar tikrai pardavimuose svarbiausia – santykiai ? Knygos „The Challenger Sale“ apžvalga

Šią savaitę dalyvavau kasmetinėje pasaulinėje TOC praktikuotojų konferencijoje. Jos metu turėjau galimybę sudalyvauti jau mano apžvelgtos knygos „The Machine: A Radical Approach to the Design of the Sales Function“ autoriaus Justin‘o pusdienio seminare, kuriame jis […]The post Ar tikrai pardavimuose svarbiausia – santykiai ? Knygos „The Challenger Sale“ apžvalga appeared first on Verslo Mitai.

gegužės 3, 2018/ Nerius Jasinavičius