MAISTAS

MinykaDo: Vyno prisigėrusios kriaušės

Arba kitaip, normaliai sakant, kriaušės troškintos raudoname vyne. Su dėdės kriaušėm jau kepiau pyragą , o dabar metas jas prigirdyti vyne vidury savaitės ir suvalgyti su godžiu gabalu vanilinių ledų. Kantrybė yra svarbus ingridientas šitame recepte, bet kai dvi nekantrutės jau spirga ant kėdžių ir nebegali […]

rugsėjo 21, 2017/ Dominyka Grucyte

MinykaDo: 22 kilometrai piliakalniais Dūkštose. Neries regioninis parkas.

Karts nuo karto reikia prasieti. Prasieiti per miškus, takus, laukus, paupius, šlaitus. Reikia pakvėpuoti grynu oru ir suprast ar surast gamtos ramybę ir harmoniją. Darosi labai populiaru įvairūs ėjimai, vieni mokami, kiti ne. Vieni labai organizuoti iki smulkmenų ir su medaliais, kiti be. Piliakalniai paveldo […]

omnomnom.lt: Atskaitos taškai ir obuolių ruduo: Szarlotka

darbe persijungiau į kebabo (tik vilnos skraistės vietoj lavašo) režimą ir sykiais nepykstu ant kamščių, nes varikliui sušilus ir pasukiojus rankenėles ateina tie du sykiai per dieną, kai man nešalta (nebent einu pas dantukų fėją – ten irgi šilta; taip šilta, patogu ir gera, kad vakar, kai jau baigė gręžt ir pradėjo ramųjį lipdom-kietinam-šlifuojam etapą, aš turėjau save gaudyt krentančią į miegą.

rugsėjo 21, 2017/ Inga

Samčio užrašai: Įdaryta vištos krūtinėlė su morkomis.

Net nežinau nuo ko pradėti.Kaip rašyti?Kaip fotografuoti?Tik gaminti dar nepamiršau.Vakar teko universitete pasakoti kiekvienam apie sau brangų dalyką. Visi rodė savo nuotraukas, kur keliavo, ką matė, ką jautė. O aš pasakojau apie savo blogą. Oi kaip visi nustebo, o vėliau tiek klausimų uždavė.Žodžiu: kiekvienam savo.Mano namuose retai gaminami suktinukai su įvairiais įdarais, nes man labiau patinka troškiniai.

rugsėjo 21, 2017/ Odeta Kudopčesnkienė

Maisto Kelionės: Kubietiškas sumuštinis pagal ‘filmą the Chef’

Kadangi prieš savaitę kepėme kubietišką kiaulieną (jos receptas čia) ir jos išsikepėme daugokai, galbūt net gerokai per daug, tad vis dar mintame jos likučiais. Nepaisant to, nėra nieko geriau, kaip sultinga kiauliena lengvai plyšta šiltame kubietiškame sumuštinyje, tad pastarosiomis dienomis juos valgome itin noriai. Jei susidomėjote – dalinamės ir su jumis garsiuoju kubietiško sumuštinio receptu..Skaityti.

rugsėjo 19, 2017/ Marius&Karolina

Samčio užrašai: Apelsininiai keksiukai ir Feliksas.

Mūsų namuose atsirado naujas šeimos narys.Feliksas.Aš vis dar nubraukiu vieną kitą ašarą prisiminusi buvusią augintinę ir jos vietos širdyje dar ilgai neužims niekas.Paklausiau kitų patarimų ir po ilgų dvejojimų, svarstymų nusprendėme, kad gal visgi reikia mums to pūkuoto padariuko namuose. G. užsiprašė gimtadieniui tokios dovanos, tad teko pildyti prašymą, juolab, kad jis labai myli kačiukus ir visokius.

rugsėjo 19, 2017/ Odeta Kudopčesnkienė

Samčio užrašai: "Pina Colada" keksiukai.

. tikrai žinote tą jausmą, kai paskambina draugai ir įsiprašo į svečius. Viskas puiku, tik kuo įdomiu juos pavaišinti?  Šie keksiukai gali būti tikrai orginaliu ir kiekvienam patinkančiu desertu prie kavos.Rekomenduoju visiems pasiilgusiems vasaros ar tropikų skonio.24 vnt.300 gr. miltų,3 kiaušiniai,250 gr. cukraus,200 gr. sviesto,400 gr. konservuotų ananasų,200 ml. grietinėlės,3  šaukštai Pina Colada.

Samčio užrašai: Keksiukai "Juodasis miškas"

Į mano namus kartu su rudeniu atėjo dar vienas svečias.Gripas. Nė aš jį kviečiau, nė laukiau, bet jis ir neprašytas prisijungė į kompaniją. Tai taip ir vakarojame su šiltom kojinėm, varvančia nosim ir baisuliniu kosuliu. Ech.Kaip tyčia ir žurnalui darbus turiu padaryti, ir šiaip šeimą palepinti, o kur dar artėjantis G. gimtadienis.Šie keksiukai buvo gaminami žurnalui, kai buvo tema keksiukų.Tortą aišku visi.

rugsėjo 19, 2017/ Odeta Kudopčesnkienė

Ant medinės lentelės: Makaronai su ožkos sūriu

Ir marinuotais pievagrybiais 2 porcijoms reikės: 200 g. Farfalle makaronų 1 v.š. alyvuogių aliejaus 250 g. AUGA savo sultyse konservuotų piebagrybių 2 česnako skiltelių 100 ml. sauso balto vyno 100 ml. grietinėlės Druskos, pipirų Saujos špinatų 50 g. Ožkos sūrio. →

rugsėjo 18, 2017/ Kristina Pišniukaitė

omnomnom.lt: Magija ir sūriai saldus tortas su alum ir zefyrais

pilna kuprine įkvėpimų (nes visą sūrį vežė K.) grįžtu realybėn ir kartoju – nepamesk; tų, susapnuotų ir mintyse išgyventų gyvenimų, persistumdžiusių prioritetų ir kažkur purvinose neapolio gatvėse besimėčiusio ryžto pagal juos gyvent nes kelionės yra magija – nuvargusiom po dviejų šimtų tūkstančių žingsnių kojom, kalnų ir picų prisikvėpavusiais plaučiais, septyniom knygom turtingesne.

rugsėjo 14, 2017/ Inga

Maisto Kelionės: Kubietiška kiauliena – arba skaniausias keptas kumpis

Prisiminus matytą filmą Chef, užsinorėjome kubietiškų sumuštinių su kiauliena. Atradome originalų mėsos receptą, kurį specialiai filmui sukūrė garsus šefas, ir pritaikėme jį sau. Na, ir ką manote? Mėsa gavosi superinė – sultinga, rūgštoka (nuo citrusinių vaisių) ir labai skani. Kubietišką kiaulieną galima valgyti su ryžiais ar bulvėmis, o likučius sunaudoti kubietiškame sumuštinyje (jo receptu.

rugsėjo 13, 2017/ Marius&Karolina

52kartai: Naminė focaccia su skumbre

Ingredientai FOCACCIA 300 g kvietinių miltų 50 g manų kruopų 250 ml vandens 10 g sausų mielių 7 g druskos 10 g cukraus 150 g porų 40 ml alyvuogių aliejaus .

52kartai: pagrindinis

Ingredientai JAUTIENAI 3 kg jautienos kulninės su kaulu 300 ml vandens 150 g druskos 20 g šviežio čiobrelio 5 g juodųjų pipirų 50 g česnako   GARNYRUI 500 g jaunų .

52kartai: Erškėtrožių kisielius su zefyrais

Ingredientai 1 l vandens 70 g cukraus 30 g džiovintų erškėtrožių žiedlapių 30 ml brendžio 30 ml medaus 20 g kukurūzų krakmolo Zefyrų Citrinų, apelsinų, žaliųjų citrinų žievelių   Kiek:4 .

52kartai: Vaniliniai ežiukai su varškės sūriu

Ingredientai EŽIUKAMS 200 g kvietinių miltų 100 ml vandens 100 ml pieno Vanilės ankšties 4 g druskos 10 g cukraus   SLYVOMS 200 g slyvų 100 ml vandens 100 g .

Samčio užrašai: Jautienos marinuotos kavoje salotos.

Na va, baigėsi atostogos ir aš jau vėl studentauju. Buvo smalsu sugrįžti po atostogų ir pamatyti naujus veidus, naują dėstytoją.Jei viskas gerai, tai šie metai bus paskutiniai, o paskui planuoju jau į kulinarinę mokyklą.Šią mintį pasiūlė vyras ir kuo toliau, tuo labiau ji man patinka.Šias salotas ruošti galite taip, kaip neša Jūsų fantazija. Dėkite ką turite po ranka, šaldytuve, spintelėje.O jautiena marinuota.

rugsėjo 13, 2017/ Odeta Kudopčesnkienė

52kartai: #35 Daugiau nei

Šis, #35 kartas, skirtas kilniam tikslui ir restorano „Trinity“ pirmąjį spalio sekmadienį organizuojam renginiui „More than brunch“. „More than brunch“ – tai ilgieji pusryčiai, kurių metu visos gautos lėšos bus .

MinykaDo: Tarta su kriaušėm

Kokių tik įdarų nebuvau prigalvojus tartom ir tartaletėm. Viskas tinka, reikia tik trupučio fantazijos ir noro. Šiandien dėdė atnešė krepšį kriaušių, tokių saldžių, kad net pirštai limpa lupant ir pjaustant. Baba verda kriaušienę su spanguolėm, tuo tarpu mano šios dienos misija numeris du (numersi vienas […]

rugsėjo 11, 2017/ Dominyka Grucyte

MinykaDo: Sviestas brangsta. Žmonės bunka. Pasaulis griūna.

Savaitgalis buvo kupinas įvairiausių pokalbių prie arbatos ir pyragų. Su baba ir su dėde, abu prie bajerio tai padiskutuojam visokiom temom, ir rimtai ir nelabai, kaip kada. Šis savaitgalis kažkoks pilnas liūdnų žinių, jas bežiūrėdamos ir nusprendėm, kad pasaulyje per daug pinigų ir pavojų, ir […]

rugsėjo 10, 2017/ Dominyka Grucyte

MinykaDo: Buongiorno Sicilija

Lemtingame posūkyje stovėjo plakatas su nuoroda link cucina Siciliana, būtent tai ko mes ir norėjom. Kažkas ne centrinėje gatvėje, kažkas paprasto, kažkas ne komercinio. Pirmas 20 minučių taip nuoširdžiai džiaugėmės, kaip mums pasisekė papulti į mažą šeimos restoranėlį, kur viskas autentiška ir nuoširdu. Meniu parašytas […]